REGULAMIN 
ŚWIADCZENIA I DOSTARCZANIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ,
USŁUG MARKETINGOWYCH I TREŚCI CYFROWYCH 
ORAZ SKLEPU INTERNETOWEGO SELLERSI

PREAMBUŁA

Niniejszy ,,Regulamin świadczenia i dostarczania Usług świadczonych drogą elektroniczną, Usług marketingowych i Treści cyfrowych oraz Sklepu internetowego Sellersi” zw. dalej: Regulaminem, określa sposób i warunki korzystania z Serwisu jak również zamawiania i korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną, Usług marketingowych i Treści cyfrowych dostarczanych przez Usługodawcę. W niniejszym Regulaminie wskazane są prawa i obowiązki leżące po stronie Usługodawcy wynikające ze świadczenia lub dostarczania Usług świadczonych drogą elektroniczną, Usług marketingowych i Treści cyfrowych, a także zakres odpowiedzialności związany ze świadczeniem lub dostarczaniem wspomnianych Usług świadczonych drogą elektroniczną, Usług marketingowych lub Treści cyfrowych. Przed przystąpieniem do korzystania z Serwisu oraz Usług lub Treści dostarczanych przez Usługodawcę zalecamy zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz naszą Polityką Prywatności. Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią treść Umowy oraz Umowy o Produkty, zawieranej pomiędzy Usługodawcą a Klientem. 

§ 1 DEFINICJE

Cena ― wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Usługodawcy za Produkt

Cookies ― oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na Urządzeniu końcowym Klienta, za pośrednictwem którego Klient korzysta z Serwisu

Dane ―  wszelkie treści i informacje podawane przez Klientów 

Dni robocze ― dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy

Dostawca usług płatniczych  ― wskazane przez Usługodawcę podmioty będące instytucjami płatniczymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o usługach płatniczych, za pośrednictwem których Klient może dokonać zapłaty Ceny 

Funkcjonalność ― zdolność Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia

Integracja ― połączenie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z elementami środowiska cyfrowego Klienta i włączenie ich do tych elementów w celu zapewnienia zgodności z Umową lub Umową o Produkty

Interoperacyjność ― zdolność Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej tego samego rodzaju

Klient ― osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33(1) § 1 Kodeksu cywilnego

Kodeks cywilny ― ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny 

Kompatybilność współdziałanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania

Konsument ― osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

Konto Klienta indywidualny panel Klienta dostępny po dokonaniu Rejestracji i zalogowaniu, oznaczony loginem i hasłem

Koszyk  wirtualny koszyk zakupowy do którego dodawane są Produkty stanowiące przedmiot Umowy o Produkty

Newsletter ― biuletyn wysyłany przez Usługodawcę za pomocą poczty elektronicznej do Klientów, którzy wyrazili uprzednio zgodę na jego otrzymywanie 

Polityka Prywatności ― Polityka prywatności i cookies Sellersi

Prawo autorskie ― ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych 

Produkty ― odpłatne Treści cyfrowe w postaci Wzorów dokumentów elektronicznych stanowiące przedmiot Umowy o dokumenty lub odpłatne Usługi marketingowe stanowiące przedmiot Umowy marketingowej

Profilowanie ―  oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących osobistych preferencji i zainteresowań

Przedsiębiorca ― osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33(1) § 1 Kodeksu cywilnego, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową

Przedsiębiorca na prawach konsumenta ― osoba fizyczna zawierająca Umowę lub Umowę o Produkty, bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Regulamin ― niniejszy Regulamin 

Rejestracja ― proces zainicjowany przez Klienta, mający na celu założenie Konta Klienta

RODO ― rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Serwis ― strona internetowa, której właścicielem jest Usługodawca prowadzona pod adresem: https://sellersi.pl, jak również w odpowiednim zakresie fanpage/kanały Usługodawcy prowadzone na portalu: 

Sklep Internetowy (Sklep) ― strona internetowa Usługodawcy za pośrednictwem której Klient może nabyć Produkt

Strona internetowa ― dokument HTML (plik tekstowy odczytywany przez przeglądarkę internetową) udostępniany w Internecie przez serwer WWW

Strony ― Usługodawca oraz Klient

System teleinformatyczny ― zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych                                                          i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci Urządzenia końcowego

Środowisko cyfrowe ―  sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Klienta w celu uzyskania dostępu do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich

Treść cyfrowa ― dane wytwarzane i dostarczane przez Usługodawcę w postaci cyfrowej 

Umowa ― umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem Serwisu, w ramach której Usługodawca zobowiązuje się do nieodpłatnego świadczenia określonych usług drogą elektroniczną

Umowa marketingowa ― umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem Serwisu, w ramach której Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia określonych odpłatnych Usług marketingowych

Umowa na dokumenty ― umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem Serwisu, w ramach której Usługodawca zobowiązuje się do dostarczenia odpłatnych Treści cyfrowych w postaci Wzorów dokumentów elektronicznych oraz udzielenia na nie licencji niewyłącznej

Umowa o Produkty ― Umowa marketingowa lub Umowa na dokumenty 

Urządzenie ― urządzenie elektroniczne, za pomocą którego Klient może korzystać z Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych dostarczanych przez Usługodawcę, w szczególności komputer osobisty, laptop, tablet, smartphone, czytnik e-booków

Urządzenie końcowe urządzenie telekomunikacyjne przeznaczone do podłączenia bezpośrednio lub pośrednio do zakończeń sieci

Usługi cyfrowe ― odpłatne usługi mogące być świadczone przez Usługodawcę w ramach Usług marketingowych, pozwalające Klientowi na: wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Klienta, inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej 

Usługi elektroniczne ― wszelkie usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klientów w oparciu o niniejszy Regulamin 

Usługi marketingowe ― odpłatne usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klienta, będące przedmiotem Umowy marketingowej, które nie stanowią Usług elektronicznych 

Usługodawca ― Sellersi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, SKY Tower, Budynek B2, ul. Gwiaździsta 66/11/1, 53-413 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0001155491, NIP: 8971949314, REGON: 540911924, kapitał zakładowy: 5.000,00 PLN, adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-73997-71897-SRCII-22, adres e-mail: kontakt@sellersi.pl

Ustawa o prawach konsumenta ― ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta 

Wzory dokumentów elektronicznych ― odpłatna Treść cyfrowa stanowiąca przedmiot Umowy o dokumenty

Zamówienie ― oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, które zamierza nabyć jak również proces, zmierzający bezpośrednio do zawarcia Umowy o Produkty

Zasoby Serwisu ― oznaczają wszelkie materiały i rozwiązania udostępniane publicznie w ramach Serwisu

§ 2 OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU ORAZ USŁUG ELEKTRONICZYCH

  1. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu, Klient powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności.
  2. Klient przed podaniem swoich danych osobowych przyjmuje do wiadomości, że mogą być one przetwarzane przez Usługodawcę na zasadach określonych w Polityce Prywatności. Ponadto Klient wyrażając chęć rozpoczęcia korzystania z Serwisu oświadcza, że:
    1. jest pełnoletni,
    2. jest uprawniony do zawarcia Umowy,
    3. podane przez niego dane nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich i są zgodne ze stanem faktycznym,
    4. zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać oraz zapoznał się z Polityką Prywatności.
  3. Usługodawca świadczy następujące nieodpłatne Usługi elektroniczne: 
    1. umożliwienie korzystania z Zasobów Serwisu (Umowa zawierana jest każdorazowo z chwilą rozpoczęcia korzystania przez Klienta z Serwisu i kończy się z chwilą zakończenia korzystania przez Klienta z Serwisu),
    2. umożliwienie korzystania ze Sklepu internetowego, w tym możliwość zawarcia Umowy o Produkty, (Umowa zawierana jest każdorazowo z chwilą rozpoczęcia korzystania przez Klienta ze Sklepu internetowego i kończy się z chwilą zakończenia korzystania przez Klienta ze Sklepu internetowego albo z chwilą zawarcia Umowy o Produkty),
    3. umożliwienie korzystania z Konta Klienta (Umowa zawierana jest z chwilą założenia przez Klienta Konta Klienta w procesie Rejestracji i kończy się z chwilą definitywnego zamknięcia/usunięcia Konta Klienta),
    4. umożliwienie dostarczania przez Klientów określonych treści (Umowa zawierana jest z chwilą rozpoczęcia dostarczania treści przez Klienta i kończy się z chwilą dostarczenia tychże treści),
    5. dostarczanie informacji handlowych lub marketingowych, w tym Newsletter (Umowa zawierana jest z chwilą wyrażenia przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowych lub marketingowych i kończy się z chwilą cofnięcia zgody). 
  4. W celu zapewnienia prawidłowości świadczenia usług drogą elektroniczną, Klient zobowiązany jest do podawania prawdziwych danych i informacji na swój temat oraz dokonywania ich bieżącej aktualizacji.
  5. Klient jest zobowiązany w szczególności do:
    1. powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Serwisu,
    2. powstrzymywania się od jakichkolwiek działań sprzecznych z prawem i naruszających prywatność innych osób, w szczególności niedostarczania treści sprzecznych z niniejszym Regulaminem oraz innymi regulaminami udostępnionymi przez Usługodawcę (zakazuje się Klientowi dostarczania treści o charakterze bezprawnym). 
  6. Klient ma prawo w każdym czasie korzystać z Serwisu. 
  7. Klient chcąc korzystać z Serwisu powinien spełniać następujące wymagania techniczne:
    1. posiadać Urządzenie umożliwiające dostęp do sieci Internet, wyposażone w sprawny system operacyjny, 
    2. zainstalować na Urządzeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej najnowszą, aktualną wersję przeglądarki internetowej zapewniającą dostęp do zasobów sieci Internet (np. Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies).
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do: 
    1. przejściowego zaprzestania działania Serwisu ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modyfikacją portalu, a także modyfikacji usług, narzędzi oraz sposobu działania Serwisu,
    2. zaprzestania działalności lub przeniesienia praw na inne podmioty oraz podjęcia innych dozwolonych przez prawo czynności związanych z Serwisem, z zastrzeżeniem, iż w przypadku przetwarzania danych Klientów, Usługodawca poinformuje ich o takich planach i poprosi o wyrażenie zgody na przekazanie danych Klientów innym podmiotom ze wskazaniem o jakie podmioty chodzi.
  9. Zabrania się sprzedawania, przenoszenia albo cedowania swojego prawa do korzystania z Serwisu na osobę trzecią.
  10. W ramach Zasobów Serwisu publikowane są treści stanowiące subiektywne opinie ich autorów (w tym Usługodawcy), zawierające poglądowe rozwiązania w indywidualnych sytuacjach. 
  11. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem Klienta za konsekwencje korzystania przez niego z Zasobów Serwisu w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami lub przyjętymi zasadami. 
  12. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z przestrzegania zawartych w nim zasad. 

§ 3 UMOWA MARKETINGOWA

  1. Umowa marketingowa zawierana jest przez Usługodawcę z Klientem, z wykorzystaniem Serwisu.
  2. W ramach Umowy marketingowej Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Klienta określonych, odpłatnych Usług marketingowych.
  3. Dokonując Zamówienia Usług marketingowych Klient może skorzystać z kodu rabatowego, o ile taki posiada.
  4. Usługi marketingowe świadczone są w cyklach miesięcznych.
  5. Zakres i cel Usług marketingowych zależny jest od wykupionego pakietu oraz prezentowany jest każdorazowo w ramach Serwisu.
  6. Świadczenie Usług marketingowych polega przede wszystkim na prowadzeniu przez Usługodawcę na rzecz Klienta kampanii reklamowej w ramach określonej platformy reklamowej.
  7. Wybór platformy reklamowej, w ramach której prowadzona będzie kampania reklamowa, należy do Usługodawcy, przy czym jest on zależny od aktualnych potrzeb Klienta i dokonywany przy uwzględnieniu doświadczenia i wiedzy Usługodawcy.
  8. Usługodawca w ramach świadczenia Usług marketingowych zobowiązuje się w szczególności do: dokonania początkowej analizy potrzeb Klienta; przygotowania pomysłu na kampanię; obsługi panelu reklamowego w tym utworzenie kampanii, zestawów reklam, modyfikacji ustawień kampanii; utworzenia grup docelowych i/lub dobór słów kluczowych, przygotowania grafik i treści reklamowych; cotygodniowego raportowania działań.
  9. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług marketingowych w Dniach roboczych, w godzinach od 9.00 do 17.00.
  10. Po rozpoczęciu współpracy kontakt ze strony Usługodawcy względem Klienta odbywa się wyłącznie w sposób zautomatyzowany. Usługi marketingowe nie zawierają rozmów telefonicznych lub wideo pomiędzy Klientem a Usługodawcą. Klient ma jednak możliwość rozszerzenia opcji współpracy i zindywidualizowania ich pod siebie, za dodatkową opłatą, ustaloną indywidualnie między Stronami.
  11. Cotygodniowe raportowanie działań odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej w sposób całkowicie zautomatyzowany. Raport generowany jest w arkuszu kalkulacyjnym. Raport nie podlega omówieniu przez Usługodawcę, w szczególności w formie telefonicznej lub wideo.
  12. Po zawarciu Umowy marketingowej Klient otrzymuje na maila formularz briefingowy, który musi wypełnić zgodnie z prawdą oraz przesłać do Usługodawcy.
  13. Informacje podane przez Klienta w formularzu briefingowym stanowią podstawę do ustalenia przez Usługodawcę aktualnych potrzeb Klienta oraz celów i sposobu działania.
  14. W formularzu briefingowym Klient ustala także minimalny budżet reklamowy, który przeznaczać będzie na działania marketingowe jak również wskazuje czy Usługi marketingowe będą świadczone na koncie reklamowym Klienta czy też na koncie reklamowym Usługodawcy.
  15. Budżet reklamowy nie stanowi wynagrodzenia Usługodawcy (nie wchodzi w zakres Ceny). Budżet reklamowy płatny jest na rzecz platformy reklamowej. Wykorzystany budżet reklamowy nie podlega zwrotowi.
  16. Jeżeli Usługi marketingowe mają być świadczone na koncie reklamowym Klienta, jest on zobowiązany do bezzwłocznego uiszczenia budżetu reklamowego, w ustalonej wysokości, w ramach swojego konta. Klient oświadcza przy tym, że na jego koncie reklamowym i koncie prywatnym, w ramach których będą świadczone Usługi marketingowe, nie występują żadne problemy techniczne oraz że konta te nie są obciążone jakimikolwiek wadami prawnymi, jak również że nie są na nie nałożone jakiekolwiek ograniczenia lub blokady, które mogą utrudniać albo uniemożliwiać realizację Usług marketingowych.
  17. Jeżeli konto lub konta Klienta, o których mowa w powyższym ustępie, obciążone są jakimikolwiek z ww. problemów technicznych lub prawnych, Usługodawca może podjąć się pomocy z ich rozwiązaniem, za dodatkową opłatą, ustaloną indywidualnie między Stronami.
  18. Usługodawca nie ponosi przy tym odpowiedzialności za skutki występowania problemów technicznych lub prawnych konta lub kont Klienta, o których mowa w ust. 16 niniejszego paragrafu.
  19. Wystąpienie któregokolwiek z problemów technicznych lub prawnych, o których mowa w ust. 16 niniejszego paragrafu, które utrudniają albo uniemożliwiają realizację Usług marketingowych, nie pozbawia Usługodawcy wynagrodzenia wynikającego z Umowy marketingowej jak również nie rodzi obowiązku zwrotu całości albo części wynagrodzenia na rzecz Klienta.
  20. Jeżeli Usługi marketingowe mają być świadczone na koncie reklamowym Klienta jest on zobowiązany do udzielenia Usługodawcy dostępu do takiego konta, który nie może zostać odebrany przez cały okres obowiązywania Umowy marketingowej.
  21. Jeżeli Usługi marketingowe mają być świadczone na koncie reklamowym Usługodawcy, Klient jest zobowiązany do bezzwłocznego uiszczenia płatności w wysokości odpowiadającej ustalonemu budżetowi reklamowemu na rzecz Usługodawcy. Klient może wykorzystać takie same metody płatności jak podczas zakupu Usługi marketingowej. Jeżeli jednak w trakcie trwania współpracy Klient zmieni zdanie i po uiszczeniu kwoty odpowiadającej wysokości ustalonego budżetu reklamowego na rzecz Usługodawcy, będzie chciał prowadzić działania marketingowe na swoim koncie reklamowym, ma prawo zwrócić się do Usługodawcy o zwrot tychże środków, jednakże zostaną one pomniejszone o kwotę dotychczas przeznaczoną na marketing oraz o wysokość prowizji poniesionej przez Usługodawcę.
  22. Odebranie Usługodawcy przez Klienta dostępu do konta reklamowego lub konta prywatnego, a także brak uiszczenia przez Klienta budżetu reklamowego lub blokada karty podpiętej do konta reklamowego Klienta lub brak środków na karcie uniemożlwiający uiszczenie przez Klienta pełnego budżetu reklamowego, równoznaczny jest z niemożliwością świadczenia Usług marketingowych przez Usługodawcę z winy Klienta. Stan taki nie pozbawia Usługodawcy wynagrodzenia wynikającego z Umowy marketingowej jak również nie rodzi obowiązku zwrotu całości albo części wynagrodzenia na rzecz Klienta.
  23. Umowa Marketingowa zostaje zawarta na czas nieokreślony, przy czym nie ulega ona automatycznemu, comiesięcznemu przedłużeniu.
  24. Usługodawca na 7 dni, na 3 dni oraz na 1 dzień przed końcem trwania danego miesięcznego okresu trwania Umowy marketingowej przesyła do Klienta automatyczną wiadomość e-mail wraz z linkiem umożliwiającym dokonanie płatności za kolejny miesięczny okres.
  25. Klient, który chce przedłużyć obowiązywanie Umowy marketingowej zobowiązany jest do dokonywania comiesięcznych płatności w podstawowej wysokości wynikającej z zamówionego pakietu. W przypadku braku dokonania płatności (zapłaty Ceny za kolejny miesiąc), Umowa marketingowa ulega automatycznemu rozwiązaniu.
  26. W przypadku rozwiązania Umowy marketingowej, w trybie o którym mowa w poprzednim ustępie, Klient może zostać poproszony przez Usługodawcę o wypełnienie ankiety dotyczącej przebiegu współpracy.
  27. Przy zakończeniu danego, miesięcznego okresu rozliczeniowego, Klient ma możliwość wykupienia rozszerzonego pakietu współpracy, co wiązać się będzie z zapłatą wyższej Ceny.
  28. Klient może rozwiązać Umowę marketingową w trybie natychmiastowym wyłącznie z ważnego powodu przez który należy rozumieć rażąco wadliwe wykonywanie Umowy marketingowej przez Usługodawcę, przy czym musi ono być potwierdzone pisemną opinią sporządzoną przez biegłego sądowego z zakresu marketingu. Wypowiedzenie Umowy marketingowej w takim trybie wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz dołączenia pisemnej opinii, o której mowa w poprzednim zdaniu.
  29. Usługodawca może rozwiązać Umowę marketingową za miesięcznym okresem wypowiedzenia. Wypowiedzenie Umowy marketingowej wymaga zachowania co najmniej formy dokumentowej (np. e-mail).
  30. Klient zobowiązuje się do współdziałania z Usługodawcą w zakresie wykonywania Umowy marketingowej poprzez terminowe dostarczanie Usługodawcy informacji oraz materiałów, niezbędnych do prawidłowego wykonywania Umowy marketingowej.
  31. Klient oświadcza, że dostarczone przez niego informacje oraz materiały są zgodne z prawdą oraz wolne od wad fizycznych i prawnych oraz przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność w związku z ich wykorzystaniem przez Usługodawcę.
  32. Klient rozumie i przyjmuje do wiadomości ze rolą Usługodawcy jest świadczenie usług w zakresie określonym w ust. 6 i 8 niniejszego paragrafu. Pozostałe obszary przedsiębiorstwa Klienta jak i działania mające duże znaczenie dla wyników marketingowych (w tym sprzedażowych), jak między innymi: czas ładowania strony, atrakcyjny UX/UI, rozpoznawalny brand, wysoki współczynnik konwersji sklepu, pozytywne opinie sklepu, dobry wizerunek, dobór produktów, polityka cenowa, konkurencyjność branży, projekt stron produktowych, skuteczność procesu zamówienia, strategia przedsiębiorstwa, zatrudnienie odpowiedniej kadry specjalistów i inne, należą do działań po stronie Klienta.
  33. Klient oświadcza, że jest mu wiadome, iż Umowa marketingowa stanowi umowę starannego działania, a usługi świadczone w jej ramach przez Usługodawcę nie gwarantują mu osiągnięcia określonych korzyści gospodarczych lub określonych wyników sprzedażowych.
  34. Usługodawca oświadcza, że wszelkie materiały wytworzone wyłącznie przez niego będą wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wad fizycznych lub prawnych materiałów wytworzonych i dostarczonych wyłącznie przez Usługodawcę, zobowiązuje się on do nieodpłatnego usunięcia wad w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia ich wykrycia przez Usługodawcę albo zgłoszenia takiego roszczenia przez Klienta. Jeżeli wada będzie istotna, Usługodawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wytworzenia i dostarczenia nowego, niewadliwego materiału, w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
  35. Usługodawca oświadcza, że materiały (a w szczególności grafiki reklamowe oraz teksty reklamowe), stanowią utwory w rozumieniu Prawa autorskiego oraz oświadcza, że stanowią jego własność lub ma on prawo nimi rozporządzać w określony sposób, jak również podlegają ochronie na podstawie powszechnie obwiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności na podstawie przepisów Prawa autorskiego.
  36. Usługodawca udziela Klientowi nieograniczonej terytorialnie, odpłatnej, niewyłącznej licencji na korzystanie przez Klienta z majątkowych praw autorskich przysługujących Usługodawcy do ww. utworów na następujących polach eksploatacji:
    1. utrwalanie na nośniku papierowym lub nośnikach pamięci masowej (np. karta pamięci, pendrive itd.),
    2. zwielokrotnianie techniką drukarską lub techniką zapisu komputerowego;
    3. wprowadzenie do pamięci komputera oraz do Internetu.
  37. Licencja udzielana jest w chwilą zapłaty przez Klienta pełnej Ceny.
  38. Licencja ograniczona jest czasowo i obowiązuje wyłącznie w okresie trwania współpracy między Stronami.
  39. Po zakończeniu współpracy (z jakiegokolwiek powodu) Klient nie ma prawa korzystać z utworów w jakimkolwiek celu, a w szczególności zobowiązany jest do trwałego usunięcia/wyłączenia treści reklamowych/reklam, w których wykorzystano utwory Usługodawcy. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego ustępu zapłaci on Usługodawcy karę umowną w wysokości 10.000,00 PLN za każdy przypadek naruszenia. Zapłata kary umownej nastąpi w terminie 7 dni. Zapłata kary umownej nie wyłącza możliwości dochodzenia przez Usługodawcę odszkodowania przewyższającego wysokość kary umownej, na zasadach ogólnych.
  40. Usługodawca nie przenosi na Klienta autorskich praw majątkowych do utworów.
  41. Klient ma prawo wykorzystywać utwory wyłącznie na potrzeby Umowy marketingowej.
  42. Klient nie ma prawa do odpłatnego lub nieodpłatnego udostępniania utworów, o których mowa powyżej, osobom trzecim.
  43. Cena obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia ww. licencji.
  44. Usługodawca nie udziela zgody na wykonywanie przez Klienta praw zależnych w stosunku do utworów.
  45. Usługodawca przed publikacją treści reklamowych, wyśle do Klienta drogą mailową materiały do akceptacji. W przypadku braku udzielenia odpowiedzi przez Klienta w terminie 48 godzin, Strony ustalają, że będzie to równoznaczne z akceptacją materiałów. Akceptacja materiałów upoważnia Usługodawcę do ich publikacji.
  46. Usługodawca oświadcza, że dysponuje odpowiednimi zasobami ludzkimi i technicznymi w celu należytego wykonywania Umowy marketingowej.
  47. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usługi w całym okresie współpracy w tym w okresie wypowiedzenia, z taką samą starannością i zakresie jak w miesiącu poprzedzającym.
  48. Czynności wchodzące w zakres przedmiotu Umowy marketingowej mogą być realizowane także przez inne upoważnione przez Usługodawcę osoby trzecie na jego odpowiedzialność, posiadające odpowiednią wiedzę i kwalifikacje, na co Klient wyraża zgodę.

§ 4 UMOWA O DOKUMENTY

  1. Umowa o dokumenty zawierana jest przez Usługodawcę z Klientem, z wykorzystaniem Serwisu.
  2.  W ramach Umowy o dokumenty, Usługodawca zobowiązuje się do dostarczenia odpłatnych Treści cyfrowych w postaci Wzorów dokumentów elektronicznych oraz udzielenia na nie licencji niewyłącznej.
  3. Dokonując Zamówienia odpłatnych Treści cyfrowych w postaci Wzorów dokumentów elektronicznych Klient może skorzystać z kodu rabatowego, o ile taki posiada.
  4. Klient chcący otrzymać i korzystać z odpłatnych Treści cyfrowych powinien spełniać następujące wymagania techniczne:
    1. posiadać Urządzenie umożliwiające dostęp do sieci Internet, wyposażone w sprawny system operacyjny, 
    2. zainstalować na Urządzeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej najnowszą, aktualną wersję przeglądarki internetowej zapewniającą dostęp do zasobów sieci Internet (np. Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies),
    3. posiadać aktywne konto e-mail.
  5. Odpłatne Treści cyfrowe charakteryzują się funkcjonalnością w postaci możliwości korzystania za pomocą urządzeń elektronicznych, odtwarzania/otwierania za pomocą urządzeń elektronicznych z programami służącymi do otwierania plików w formatach, w których zostały dostarczane (m.in. odczytywanie plików pdf./doc.). 
  6. Odpłatne Treści cyfrowe będące przedmiotem Umowy o dokumenty, stanowią utwory w rozumieniu Prawa autorskiego. 
  7. Usługodawca oświadcza, że utwory, o których mowa w powyższym ustępie, stanowią jego własność lub ma on prawo nimi rozporządzać w określony sposób, jak również podlegają ochronie na podstawie powszechnie obwiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności na podstawie przepisów Prawa autorskiego.  
  8. Usługodawca udziela Klientowi nieograniczonej terytorialnie, odpłatnej, niewyłącznej licencji na korzystanie przez Klienta z majątkowych praw autorskich przysługujących Usługodawcy do ww. utworów na następujących polach eksploatacji:
    1. utrwalanie na nośniku papierowym lub nośnikach pamięci masowej (np. karta pamięci, pendrive itd.),
    2. zwielokrotnianie techniką drukarską lub techniką zapisu komputerowego;
    3. wprowadzenie do pamięci komputera.
  9. Licencja udzielana jest w chwilą zapłaty przez Klienta pełnej Ceny za odpłatną Treść cyfrową.
  10. Usługodawca nie przenosi na Klienta autorskich praw majątkowych do utworów. 
  11. Klient ma prawo wykorzystywać utwory wyłącznie na własny użytek osobisty lub na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej. 
  12. Klient nie ma prawa do odpłatnego lub nieodpłatnego udostępniania utworów, o których mowa powyżej, osobom trzecim. 
  13. Cena wynikająca z Umowy o dokumenty  obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia ww. licencji.
  14. Usługodawca nie udziela zgody na wykonywanie przez Klienta praw zależnych w stosunku do utworów. 

§ 5 KONTO KLIENTA 

  1. Konto Klienta dostępne jest w ramach Serwisu.
  2. Korzystanie z Konta Klienta jest możliwe po dokonaniu Rejestracji oraz po zalogowaniu. 
  3. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie formularza online w polu „Dane płatności”, podczas składania pierwszego Zamówienia. W czasie Rejestracji Klient zobowiązany jest podać następujące dane: imię i nazwisko, firma oraz NIP (opcjonalnie), adres, adres e-mail, numer telefonu.
  4. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
  5. W trakcie dokonywania Rejestracji, Klient zobowiązany jest do zaakceptowania niniejszego Regulaminu, Polityki Prywatności oraz może być zobowiązany do zaakceptowania innych, dedykowanych regulaminów, z których korzysta Usługodawca. Klient może być zobowiązany także do zaakceptowania dodatkowych zgód.
  6. Założenie Konta Klienta jest bezpłatne.
  7. Po założeniu Konta Klienta, Klient otrzymuje wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym zmianę hasła.
  8. Pierwsze logowanie do Konta Klienta następuje automatycznie. Kolejne logowania następują poprzez podanie loginu, którym jest adres e-mail Klienta oraz podanie ustalonego przez Klienta hasła. 
  9. Konto Klienta umożliwia w szczególności sprawdzanie historii i szczegółów Zamówień, podgląd subskrypcji oraz zmianę danych Klienta (w tym hasła). 

§ 6 SKLEP I ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

  1. W ramach Sklepu internetowego Klienci mogą nabywać odpłatne Produkty dostarczane przez Usługodawcę.
  2. Zamówienie może zostać złożone z dowolnego miejsca i w każdym czasie.
  3. Informacje o Produktach prezentowane w ramach Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
  4. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, złożoną Usługodawcy przez Klienta.
  5. Ze Sklepu mogą korzystać wyłącznie Klienci będący pełnoletnimi osobami fizycznymi posiadającymi pełną, określoną według przepisów prawa cywilnego, zdolność do czynności prawnych oraz będący osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej.
  6. Korzystanie ze Sklepu internetowego i złożenie Zamówienia możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Klienta następujących wymagań technicznych:
    1. posiadania Urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, 
    2. zainstalowania na Urządzeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies, 
    3. posiadania aktywnego konta poczty e-mail.
  7. Złożenie Zamówienia wymaga założenia albo posiadania Konta Klienta. 
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub za niekompatybilność Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na sprzętach używanych przez Klienta, jak również za niemożność korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę z powodu awarii, przerw technicznych, braku prądu, itp.
  10. Składanie Zamówienia odbywa się poprzez dodawanie do Koszyka Produktów poprzez wybranie guzika „Zamów marketing” lub „Dodaj do koszyka” lub innego równoznacznego. Dodanie Produktu do Koszyka nie jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia. Produkty mogą być dowolnie dodawane lub usuwane z Koszyka.
  11. Po dodaniu Produktów do Koszyka Klient ma możliwość wprowadzenia kodu rabatowego. 
  12. Po ostatecznym dodaniu Produktów do Koszyka i wybranie guzika „Przejdź do płatności”  lub innego równoznacznego, Klient będzie miał możliwość zalogowania się do Konta Klienta, zaś Klient niezalogowany i nie posiadający Konta Klienta będzie miał możliwość wprowadzenia danych umożlwiających założenie Konta Klienta i złożenie Zamówienia.  
  13. Klient nie ma możliwości złożenia Zamówienia jako „gość” tj. bez zalogowania lub założenia Konta Klienta. 
  14. Warunkiem złożenia Zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem jak również Polityką Prywatności, a także akceptacja ich postanowień przez Klienta.
  15. Złożenie Zamówienia zostaje dokonane poprzez wybranie przycisku „Zamawiam usługę” lub innego równoznacznego. 
  16. Składając Zamówienie Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może zażądać, aby Usługodawca rozpoczął świadczenie Usług marketingowych lub dostarczył Treści cyfrowe przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie przez Klienta od Umowy o Produkty. Klient akceptuje, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę Usługi marketingowej w całości lub po dostarczeniu Treści cyfrowej, utraci bezpowrotnie prawo odstąpienia od Umowy o Produkty w tym zakresie. Klient potwierdza powyższe poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox’a).
  17. Klient ma prawo zgłosić żądanie, o którym mowa w powyższym ustępie, także po zawarciu Umowy o Produkty. 
  18. W przypadku wybrania przez Klienta metody płatności dostarczanej przez Dostawcę usług płatniczych, po złożeniu Zamówienia zostaje on przekierowany na podstronę ww. Dostawcy, gdzie dokonuje zapłaty Ceny.
  19. Po złożeniu Zamówienia, Usługodawca przesyła niezwłocznie Klientowi informację o przyjęciu Zamówienia na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu Zamówienia.
  20. Umowa o Produkty zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Usługodawcę. 

§ 7 CENY I PŁATNOŚĆ

  1. Usługodawca prezentuje w ramach Serwisu (w tym na etapie składania Zamówienia) Ceny netto oraz brutto. Ceny wyrażone są w polskich złotych (PLN).
  2. Informacja o całkowitej wartości Zamówienia, podawana jest każdorazowo w ramach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym przed bezpośrednim zatwierdzeniem i złożeniem przez Klienta Zamówienia. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami i innymi kosztami.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cen prezentowanych w ramach Serwisu, wycofywania oraz wprowadzania nowych Produktów, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian, o których mowa powyżej.
  4. Składając Zamówienie Klient wybiera aktualnie oferowaną przez Usługodawcę, w ramach Sklepu internetowego, dostępną metodę płatności.
  5. Klient przyjmuje do wiadomości, że niektórzy Dostawcy usług płatniczych mogą oferować płatność ratalną, która wiąże się z uiszczeniem całej Ceny, jednakże w określonych terminach płatności rat. 
  6. W sytuacji dokonania przez Klienta wyboru płatności Ceny za pośrednictwem Dostawcy usług płatniczych, Klient zobowiązany jest przed dokonaniem płatności do zaakceptowania regulaminu stosowanego przez danego Dostawcę usług płatniczych. 
  7. Za dzień zapłaty Ceny uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Usługodawcy. 
  8. W przypadku braku uiszczenia przez Klienta pełnej Ceny w terminie 5 Dni roboczych, Umowa o Produkty ulega automatycznemu rozwiązaniu. 
  9. Do każdej zrealizowanej Umowy o Produkty Usługodawca wystawi Klientowi odpowiedni dokument rozliczeniowy potwierdzający dokonanie transakcji. Klient upoważnia Usługodawcę do wystawiania dokumentu rozliczeniowego bez podpisu. Usługodawca przesyła Klientowi dokument rozliczeniowy drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, na co Klient wyraża zgodę. 

§ 8 DOSTAWA ORAZ TERMIN ROZPOCZĘCIA ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Dostawa odpłatnych Treści cyfrowych dostarczanych wyłącznie w formie elektronicznej jest bezpłatna.
  2. Dostawa odpłatnych Treści cyfrowych dostarczanych wyłącznie w formie elektronicznej następuje poprzez przesłanie ich na adres e-mail podany podczas Składania Zamówienia lub Rejestracji. 
  3. Czas dostawy odpłatnych Treści cyfrowych dostarczanych wyłącznie w formie elektronicznej następuje bezzwłocznie, o ile Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta złożył żądanie, o którym mowa w § 6 ust. 16 Regulaminu. W przypadku braku złożenia przez Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta żądania, o którym mowa w § 6 ust. 16 Regulaminu, dostawa może nastąpić dopiero do upływie 14-dniowego terminu na odstąpienie przez niego od Umowy na dokumenty. 
  4. Czas dostawy odpłatnych Treści cyfrowych liczony jest od dokonania przez Klienta zapłaty pełnej Ceny.
  5. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia odpłatnych Treści cyfrowych przechodzi na Klienta z chwilą ich dostarczenia.
  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie odpłatnych Treści cyfrowych lub opóźnienie w ich dostawie spowodowane:
    1. przyczynami leżącymi po stronie Klienta (w szczególności podanie błędnego adresu e-mail),
    2. przyczynami niezależnymi od Usługodawcy,
    3. siłą wyższą. 
  7. Rozpoczęcie świadczenia Usług marketingowych przez Usługodawcę nastąpi po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Usługodawcy Ceny, o ile Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta złożył żądanie, o którym mowa w § 6 ust. 16 Regulaminu. W przypadku braku złożenia przez Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta żądania, o którym mowa w § 6 ust. 16 Regulaminu, rozpoczęcie świadczenia Usług marketingowych może nastąpić dopiero do upływie 14-dniowego terminu na odstąpienie przez niego od Umowy marketingowej.

§ 9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

  1. Konsument może odstąpić od każdej umowy zawartej z Usługodawcą na odległość lub poza lokalem jego przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny składając Usługodawcy jednoznaczne oświadczenie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni licząc od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. 
  2. Oświadczenie, o którym mowa w poprzednim ustępie może zostać przesłane w formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@sellersi.pl
  3. Usługodawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
  1. o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  4. o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty Ceny, jeżeli Usługodawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, uznaje się ją za niezawartą.
  6. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Usługodawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  7. Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  8. Usługodawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę, Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  10. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Usługodawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Usługodawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Usługodawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  11. Koszty zwrotu Produktu, w przypadku odstąpienia od umowy, spoczywają wyłącznie na Konsumencie. Usługodawca nie przyjmuje przesyłek „za pobraniem”. 
  12. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa, a Produkt dostarczono Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Usługodawca jest zobowiązany do odebrania Produktu na swój koszt, gdy ze względu na charakter Produktu nie można go odesłać w zwykły sposób pocztą.
  13. Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od Umowy marketingowej po zgłoszeniu żądania zgodnie z § 6 ust. 16 Regulaminu, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy marketingowej. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej Ceny. Jeżeli Cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  14. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Usługodawca nie poinformował Konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 ustawy o prawach konsumenta. 
  15. W przypadku odstąpienia od Umowy marketingowej, Usługodawca bezzwłocznie zaprzestaje świadczenia Usług marketingowych. 
  16. Postanowienia niniejszego paragrafu odnoszące się do Konsumenta stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. 

§ 10 REKLAMACJA

  1. Usługodawca ponosi przewidzianą przez prawo odpowiedzialność za zgodność świadczenia z Umową oraz Umową o Produkty.
  2. Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w związku z zawartą Umową (w tym funkcjonowaniem Serwisu) oraz Umową o Produkty, poprzez dokonanie zgłoszenia pod adresem e-mail: kontakt@sellersi.pl.
  3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
    1. oznaczenie Konsumenta (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres email),
    2. oznaczenie Umowy lub Umowy o Produkty, której reklamacja dotyczy lub inne, jednoznaczne oznaczenie sprawy,
    3. uzasadnienie reklamacji,
    4. wskazanie czego domaga się Konsument.
  4. Usługodawca dochowa wszelkiej staranności, aby reklamacje były rozpatrzone najpóźniej w terminie 14 dni od ich otrzymania.
  5. Usługodawca powiadomi Konsumenta o rozpatrzeniu reklamacji poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail podany w reklamacji lub w inny sposób na trwałym nośniku. 
  6. W celu złożenia reklamacji Konsument może skorzystać ze wzoru zawartego w załączniku nr 2 do Regulaminu. 
  7. Przedsiębiorcy oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje uprawnienie do złożenia reklamacji. Strony wyłączają odpowiedzialność Usługodawcy za brak zgodności Produktu z Umową o Produkty oraz usługi świadczonej drogą elektroniczną z Umową, wobec Przedsiębiorcy i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta (zob. art. 556(4) Kodeksu cywilnego w związku z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego). 

§ 11 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W przypadku wystąpienia sporu pomiędzy Konsumentem a Usługodawcą, Konsument ma możliwość skorzystania z różnych pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym m.in.:
    1. uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy lub Umowy sprzedaży,
    2. uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 
  2. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Konsument może także wnieść skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
  3. Udział Usługodawcy w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest dobrowolny. 
  4. Usługodawca każdorazowo podejmuje decyzję i informuje Konsumenta czy zamierza wziąć udział w konkretnym postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Brak udzielenia informacji oznacza, że Usługodawca odmawia wzięcia udziału w takim postępowaniu.
  5. Szczegółowe zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określane są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Dz.U., poz. 1823 ze zm.). 
  6. Dodatkowe informacje o pozasądowych metodach rozwiązywania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie: https://polubowne.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi,6,pl.html.

§ 12 NEWSLETTER

  1. W ramach usługi Newsletter, Usługodawca wysyła do zainteresowanych Klientów informacje o swoich usługach lub produktach lub prowadzonej działalności, w formie wiadomości elektronicznej. 
  2. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
  3. Korzystanie z usługi Newslettera możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Klienta następujących wymagań technicznych:
    1. posiadania Urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, 
    2. zainstalowania na Urządzeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies, 
    3. posiadania aktywnego konta poczty e-mail.
  4. Zamówienie usługi Newsletter wymaga wyrażenia przez Klienta zgód marketingowych. 
  5. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów wypisać się z Newslettera.
  6. W celu wypisania się z Newslettera wystarczy, aby Klient poinformował o tym Usługodawcę drogą elektroniczną lub w formie pisemnej.

§ 13 PRAWA AUTORSKIE I PRAWA POKREWNE DO ZASOBÓW SERWISU

  1. Wszelkie Zasoby Serwisu, jak również sama treść niniejszego Regulaminu, stanowią utwory w rozumieniu Prawa autorskiego. 
  2. Usługodawca oświadcza, że utwory, o których mowa w powyższym ustępie, stanowią jego własność lub ma on prawo nimi rozporządzać w określony sposób, jak również podlegają ochronie na podstawie powszechnie obwiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności na podstawie przepisów Prawa autorskiego.  
  3. Usługodawca udziela Klientowi nieograniczonej czasowo i terytorialnie, nieodpłatnej, niewyłącznej licencji na korzystanie przez Klienta z majątkowych praw autorskich przysługujących Usługodawcy do ww. utworów na następujących polach eksploatacji: przeglądanie utworów przy wykorzystaniu sieci Internet. 
  4. Klient nie ma prawa pobierać ww. utworów, za wyjątkiem Regulaminu oraz Polityki Prywatności. 
  5. Klient nie ma prawa wykorzystywać ww. utworów na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej. W szczególności Klient nie może wykorzystywać tekstów, grafik lub dokumentów prawnych (w tym niniejszego Regulaminu oraz  Polityki Prywatności) na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej.
  6. Klient nie ma prawa do odpłatnego lub nieodpłatnego udostępniania utworów, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, osobom trzecim. W szczególności Klient nie może sprzedawać osobom trzecim tekstów, grafik lub dokumentów prawnych (w tym niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności).
  7. Usługodawca nie udziela zgody na wykonywanie przez Klienta praw zależnych w stosunku do ww. utworów. 
  8. Klient zobowiązuje się również, że z utworów, nie będzie usuwał informacji o ich autorze, ani o przysługujących mu do nich autorskich prawach majątkowych lub prawach pokrewnych. 

§ 14 POUFNOŚĆ

  1. W związku z Umową marketingową Strony mogą uznać za konieczne ujawnienie informacji zawierających tajemnicę handlową Stron (,,informacje poufne”). Przez informacje poufne rozumie się wszelkie informacje w dowolnej formie pisemnej, graficznej lub zawarte na nośnikach w formie elektronicznej ujawnione każdej ze Stron przez drugą Stronę w trakcie podjętej współpracy lub w związku z tą współpracą, a dotyczące:
    1. know-how, projektów, specyfikacji, dokumentów oraz wszelkich danych handlowych, finansowych, organizacyjnych, technicznych, technologicznych i innych;
    2. danych personalnych, ekonomicznych i prawnych obu Stron;
    3. wszelkich informacji dotyczących Stron, nie podanych do wiadomości publicznej, a uzyskanych teraz lub w przyszłości w związku z podjętą współpracą;
    4. wszelkich innych danych, które dla jakiejkolwiek przyczyny są przechowywane lub przetwarzane przez Strony.
  2. Informacje przekazane ustnie należy traktować jako poufne, jeżeli w momencie ich ujawnienia zostaną one określone jako poufne i fakt ten zostanie potwierdzony na piśmie w momencie ich ujawnienia lub w ciągu trzydziestu dni kalendarzowych od ich ujawnienia. Pismo to powinno określać datę, czas, miejsce przekazania informacji poufnej, osoby którym informacja ta została przekazana oraz treść informacji.
  3. W razie otrzymania informacji poufnych Strony zobowiązują się:
    1. traktować informacje poufne zgodnie z ich specyfikacją i chronić je przynajmniej w ten sam sposób i w tym samym stopniu w jakim Strony chronią swoje własne informacje tego typu;
    2. wykorzystywać wszelkie informacje poufne uzyskane w trakcie współpracy oraz w związku ze współpracą wyłącznie dla celów określonych przez Strony i w zakresie uzgodnionym przez Strony;
    3. nie kopiować ani w żaden inny sposób nie powielać informacji poufnych, chyba że potrzeba taka wynikać będzie ze współpracy pomiędzy Stronami;
    4. przekazywać informacje poufne tylko pracownikom, których obowiązki wynikające ze współpracy pomiędzy Stronami wymagają takiej wiedzy;
    5. w trybie niezwłocznym poinformować Stronę udzielającą informacji poufnych, jeżeli występuje podejrzenie, że Strona która otrzymała informacje poufne będzie zobowiązana do ich ujawnienia na mocy decyzji administracyjnych, sądowych lub decyzji innego rodzaju;
    6. traktować jako poufne informacje, co do których zachodzi podejrzenie, że mogą być informacjami poufnymi, aż do momentu określenia ich statusu.
  4. Na pisemne żądanie Strony ujawniającej informacje, Strona która te informacje otrzymała zobowiązana jest do zwrotu wszelkich materiałów, w jakiejkolwiek formie, razem ze wszelkimi kopiami oraz opracowaniami, autoryzowanymi bądź nie, chyba że wykaże iż nośniki tych informacji zostały trwale zniszczone. 
  5. Strona otrzymująca informacje nie ma obowiązku utrzymywania poufnego charakteru informacji w stosunku do:
    1. informacji, która jest lub stanie się ogólnodostępna, ale nie na skutek jej ujawnienia przez Strony lub któregokolwiek z ich pracowników;
    2. informacji, która została niezależnie otrzymana przez Stronę wskutek jej działalności lub działalności osób trzecich, pod warunkiem, że osoby trzecie nie miały dostępu do informacji poufnej;
    3. informacji, która wcześniej potwierdzona jest na piśmie jako informacja jawna.
  6. Usługodawca ma prawo, w celu należytego wykonania przedmiotu niniejszej Umowy, udostępnić informacje poufne osobom trzecim, przy pomocy których wykonuje Umowę marketingową. 
  7. Klient zobowiązuje się w ciągu 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy marketingowej, zarówno prywatnie jak i publicznie (a w szczególności w mediach społecznościowych) nie dyskredytować (w tym nie wyrażać negatywnych opinii) Usługodawcy, jego działalności, osób działających w imieniu Usługodawcy, jak również samych Usług marketingowych. 
  8. Klient zobowiązuje się w ciągu 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy marketingowej, nie nakłaniać lub nie sugerować osobom trzecim, aby osoby te zarówno prywatnie jak i publicznie (a w szczególności w mediach społecznościowych) dyskredytowały (w tym wyrażały negatywne opinie) Usługodawcę, jego działalność, osoby działające w imieniu Usługodawcy, jak również same Usługi marketingowe.
  9. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego paragrafu odpowiednio przez daną Stronę, zapłaci ona na żądanie drugiej Strony karę umowną w wysokości 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) złotych za każdy przypadek naruszenia.
  10. Zapłata kary umownej nastąpi w terminie 7 dni licząc od dnia wezwania danej Strony do jej uiszczenia. 
  11. Zapłata kary umownej nie wyłącza prawa do żądania odszkodowania przewyższającego wysokość kary umownej na zasadach ogólnych wynikających z przepisów prawa.

§ 15 REFERENCJE

  1. Klient wyraża zgodę na powoływanie się przez Usługodawcę na wykonane na jego rzecz Usługi marketingowe w celach referencyjnych oraz marketingowych poprzez odwołanie się do imienia i nazwiska/nazwy/firmy, logo oraz ogólnego opisu Usług marketingowych. 
  2. Klient wyraża zgodę na wykorzystanie przez Usługodawcę imienia i nazwiska/nazwy/firmy oraz logo (znaku towarowego) Klienta w celach referencyjnych oraz marketingowych poprzez zamieszczenie ich na stronie internetowej lub fanpage’u  Usługodawcy. 
  3. Klient wyraża zgodę na wykorzystanie przez Usługodawcę danych dotyczących Klienta z konta reklamowego (w tym zrzut ekranu) w celach referencyjnych i marketingowych, poprzez zamieszczenie ich na stronie internetowej lub fanpage’u  Usługodawcy. 
  4. Usługodawca wyraża zgodę na powoływanie się przez Klienta na wykonane na jego rzecz Usługi marketingowe w celach informacyjnych lub referencyjnych poprzez odwołanie się do nazwy, logo oraz ogólnego opisu Usług marketingowych. 

§ 16 SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE

  1. Usługodawca może korzystać z usług i technologii oferowanych przez:
    1. Meta Platforms Inc. takich jak: Facebook, Messenger i Instagram;
    2. Bejing ByteDance Technology Co Ltd. takich jak: TikTok;
    3. Alphabet Inc. takich jak: YouTube. 
  2. W celu uzyskania pełnej dostępności w zakresie usług i technologii oferowanych przez ww. podmioty Klienci powinni posiadać konto odpowiednio na portalu Facebook oraz Instagram, TikTok oraz Google.
  3. Usługodawca wskazuje, że korzystanie z usług i technologii oferowanych przez ww. podmioty może wymagać zapoznania się i akceptacji osobnych regulaminów udostępnianych przez te podmioty. 
  4. Przetwarzanie danych osobowych Klientów w ramach usług i technologii oferowanych przez ww. podmioty odbywa się zgodnie z Polityką Prywatności. 
  5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu lub brak pełnej funkcjonalności w zakresie korzystania przez Klientów z usług i technologii oferowanych przez ww. podmioty z przyczyn od niego niezależnych.
  6. W ramach Serwisu mogą znaleźć się odesłania (hiperłącza) do innych serwisów prowadzonych przez partnerów biznesowych Usługodawcy. Korzystanie z tych serwisów może wymagać zaakceptowania dodatkowego regulaminu lub polityki prywatności. 

§ 17 SIŁA WYŻSZA

  1. Strony zgodnie postanawiają, że nie są odpowiedzialne za skutki wynikające z działania siły wyższej, w szczególności wojny, pożaru, powodzi, ataku terrorystycznego, klęsk żywiołowych, epidemii lub pandemii, a także innych zdarzeń, na które strony nie mają żadnego wpływu i których nie mogły uniknąć (siła wyższa).
  2. Strona, u której wyniknęły utrudnienia w wykonaniu Umowy lub Umowy o Produkty wskutek działania siły wyższej, jest obowiązana do bezzwłocznego poinformowania drugiej Strony o wystąpieniu i ustaniu działania siły wyższej co najmniej w formie dokumentowej. 
  3. Brak powiadomienia lub zwłoka w powiadomieniu drugiej Strony o wystąpieniu siły wyższej spowoduje, iż Strona ta nie będzie mogła skutecznie powoływać się na siłę wyższą jako przyczynę zwolnienia z odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy lub Umowy o Produkty.
  4. Strona, u której wyniknęły utrudnienia w wykonaniu Umowy lub Umowy o Produkty na skutek działania siły wyższej, jest obowiązana do podjęcia wszelkich możliwych i prawem przewidzianych działań w celu zminimalizowania wpływu działania siły wyższej na wykonywanie Umowy lub Umowy o Produkty.

§ 18 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w ramach Serwisu w formie, która umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient. 
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Prawa autorskiego, Kodeksu cywilnego oraz RODO.
  3. W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości, opinii, uwag lub chęci skontaktowania się z Usługodawcą należy wysłać wiadomość na adres e-mail: kontakt@sellersi.pl
  4. Usługodawca oraz Klienci zobowiązują się rozstrzygać ewentualne spory w drodze polubownej. W przypadku braku porozumienia, Usługodawca oraz Klienci będący Konsumentami zobowiązują się poddać spór pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwości ogólnej. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem będącym Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla Usługodawcy. 
  5. Integralną część Regulaminu stanowi załącznik nr 1 oraz 2. 
  6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem: 22.09.2025

Załącznik nr 1 – wzór formularza odstąpienia od umowy

Zalącznik nr 2 – wzór formularza reklamacyjnego